Організація освітнього процесу

 

У 2023-2024 навчальному році ЗДО комбінованого типу №244 ЗМР продовжує працювати дистанційно.

Освітня діяльність з питань дошкільної освіти на період дії правового режиму воєнного стану та надзвичайної ситуації здійснюється дистанційно з використанням сервісів та інструментів комунікацій. В практиці дистанційної роботи  використовується синхронне і асинхронне навчання. 

У рамках блочно-тематичної організації освітнього корекційно-розвиткового процесу, у відповідності до орієнтовного розподілу занять на тиждень, проводяться  інтегровані заняття в спеціальних групах для дітей з порушеннями мовлення.

Орієнтовний розподіл занять  та організованої діяльності дітей на тиждень у спеціальних групах для дітей з порушеннями мовлення ЗДО

Спеціальна група для дітей з порушеннями мовлення (середня, 5 р.ж.)

День тижня

Зміст, вид заняття

Відповідальні

Понеділок

1. Ознайомлення із соціумом та власним Я/

ознайомлення із природним довкіллям, образотворча діяльність

Вихователі

Вчитель-логопед

2. Фізкультура

3. Індивідуальні заняття

Ігрова діяльність

Трудова діяльність

Вівторок

1. Логіко-математичний  розвиток, конструювання

Вихователі

Вчитель-логопед

2. Формування фонетико-фонематичної системи мовлення

3. Індивідуальні заняття

Ігрова діяльність

Трудова діяльність

Міні-заняття з народознавства (МЗН – молодша, середня група)

Міні-заняття з національно-патріотичного виховання (МЗНПВ – старша група)

Середа

1. Логіко-математичний  розвиток, конструювання

Вихователі

Вчитель-логопед

2. Формування лексико-граматичних засобів мовлення

3. Індивідуальні заняття

Ігрова діяльність

Трудова діяльність

Ручна праця

Четвер

1. Розвиток  мовлення, художня література, образотворча діяльність

Вихователі

Вчитель-логопед

2. Формування лексико-граматичних засобів мовлення.ППД

3. Індивідуальні заняття

Ігрова діяльність

Трудова діяльність

Вечір розваг

П’ятниця

1. Образотворча діяльність, ручна праця

Вихователі

Вчитель-логопед

2. Формування зв’язного мовлення

3. Індивідуальні заняття 

Ігрова діяльність

Трудова діяльність

Міні-заняття з безпеки життєдіяльності (ОБЖД)

Спеціальні групи для дітей з порушеннями мовлення (старші, 6/7 р.ж.)

День тижня

Зміст, вид заняття

Відповідальні

Понеділок

1. Ознайомлення із соціумом та власним Я/

ознайомлення із природним довкіллям, образотворча діяльність

Вихователі

Вчитель-логопед

2. Фізкультура

3. Індивідуальні заняття

Ігрова діяльність

Трудова діяльність

Вівторок

1. Логіко-математичний  розвиток, конструювання

Вихователі

Вчитель-логопед

2. Формування фонетико-фонематичної системи мовлення

3. Індивідуальні заняття

Ігрова діяльність

Трудова діяльність

Міні-заняття з народознавства (МЗН – молодша, середня група)

Міні-заняття з національно-патріотичного виховання (МЗНПВ – старша група)

Середа

1. Логіко-математичний  розвиток, конструювання

Вихователі

Вчитель-логопед

2. Формування лексико-граматичних засобів мовлення

3. Індивідуальні заняття

Ігрова діяльність

Трудова діяльність

Ручна праця

Четвер

1. Розвиток  мовлення, художня література, образотворча діяльність

Вихователі

Вчитель-логопед

2. Підготовка до навчання грамоти

3. Індивідуальні заняття

Ігрова діяльність

Трудова діяльність

Вечір розваг

П’ятниця

1. Образотворча діяльність, ручна праця

Вихователі

Вчитель-логопед

2. Формування зв’язного мовлення

3. Індивідуальні заняття 

Ігрова діяльність

Трудова діяльність

Міні-заняття з безпеки життєдіяльності (ОБЖД)