У 2023-2024 навчальному році ЗДО комбінованого типу №244 ЗМР продовжує працювати дистанційно.
Освітня діяльність з питань дошкільної освіти на період дії правового режиму воєнного стану та надзвичайної ситуації здійснюється дистанційно з використанням сервісів та інструментів комунікацій. В практиці дистанційної роботи використовується синхронне і асинхронне навчання.
У рамках блочно-тематичної організації освітнього корекційно-розвиткового процесу, у відповідності до орієнтовного розподілу занять на тиждень, проводяться інтегровані заняття в спеціальних групах для дітей з порушеннями мовлення.
День тижня |
Зміст, вид заняття |
Відповідальні |
Понеділок |
1. Ознайомлення із соціумом та власним Я/ ознайомлення із природним довкіллям, образотворча діяльність |
Вихователі Вчитель-логопед |
2. Фізкультура |
||
3. Індивідуальні заняття |
||
Ігрова діяльність |
||
Трудова діяльність |
||
Вівторок |
1. Логіко-математичний розвиток, конструювання |
Вихователі Вчитель-логопед |
2. Формування фонетико-фонематичної системи мовлення |
||
3. Індивідуальні заняття |
||
Ігрова діяльність |
||
Трудова діяльність |
||
Міні-заняття з народознавства (МЗН – молодша, середня група) Міні-заняття з національно-патріотичного виховання (МЗНПВ – старша група) |
||
Середа |
1. Логіко-математичний розвиток, конструювання |
Вихователі Вчитель-логопед |
2. Формування лексико-граматичних засобів мовлення |
||
3. Індивідуальні заняття |
||
Ігрова діяльність |
||
Трудова діяльність |
||
Ручна праця |
||
Четвер |
1. Розвиток мовлення, художня література, образотворча діяльність |
Вихователі Вчитель-логопед |
2. Формування лексико-граматичних засобів мовлення.ППД |
||
3. Індивідуальні заняття |
||
Ігрова діяльність |
||
Трудова діяльність |
||
Вечір розваг |
||
П’ятниця |
1. Образотворча діяльність, ручна праця |
Вихователі Вчитель-логопед |
2. Формування зв’язного мовлення |
||
3. Індивідуальні заняття |
||
Ігрова діяльність |
||
Трудова діяльність |
||
Міні-заняття з безпеки життєдіяльності (ОБЖД) |
День тижня |
Зміст, вид заняття |
Відповідальні |
Понеділок |
1. Ознайомлення із соціумом та власним Я/ ознайомлення із природним довкіллям, образотворча діяльність |
Вихователі Вчитель-логопед |
2. Фізкультура |
||
3. Індивідуальні заняття |
||
Ігрова діяльність |
||
Трудова діяльність |
||
Вівторок |
1. Логіко-математичний розвиток, конструювання |
Вихователі Вчитель-логопед |
2. Формування фонетико-фонематичної системи мовлення |
||
3. Індивідуальні заняття |
||
Ігрова діяльність |
||
Трудова діяльність |
||
Міні-заняття з народознавства (МЗН – молодша, середня група) Міні-заняття з національно-патріотичного виховання (МЗНПВ – старша група) |
||
Середа |
1. Логіко-математичний розвиток, конструювання |
Вихователі Вчитель-логопед |
2. Формування лексико-граматичних засобів мовлення |
||
3. Індивідуальні заняття |
||
Ігрова діяльність |
||
Трудова діяльність |
||
Ручна праця |
||
Четвер |
1. Розвиток мовлення, художня література, образотворча діяльність |
Вихователі Вчитель-логопед |
2. Підготовка до навчання грамоти |
||
3. Індивідуальні заняття |
||
Ігрова діяльність |
||
Трудова діяльність |
||
Вечір розваг |
||
П’ятниця |
1. Образотворча діяльність, ручна праця |
Вихователі Вчитель-логопед |
2. Формування зв’язного мовлення |
||
3. Індивідуальні заняття |
||
Ігрова діяльність |
||
Трудова діяльність |
||
Міні-заняття з безпеки життєдіяльності (ОБЖД) |
Орієнтовне перспективне планування освітньої діяльності
з дітьми дошкільного віку з ООП за освітнім напрямом «Мовлення дитини»