Співпраця з ЗНУ

30   жовтня, в рамках співпраці Кафедри дошкільної та початкової освіти ЗНУ та ЗДО комбінованого типу №244 ЗМР,  відбулася зустріч завідувачки кафедри дошкільної та початкової освіти Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University), професорки Лариси Сущенко та доцентки Алли Курінної зі стейкхолдерами: директором закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 244 «Біла лілея» Запорізької міської ради Тамарою Плахтій та її педагогічним колективом.

Метою зустрічі було обговорення освітньої програми першого (бакалаврського рівня) вищої освіти спеціальності 012 «Дошкільна освіта» в межах проведення коучинг-сесії на тему «Розвиток педагогічної майстерності сучасного вихователя: риторичні кейси та поради». Під час обговорення освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта» її гарантка Алла Курінна та інші учасники взаємодії розглянули особливості набуття спеціальних компетентностей майбутніми вихователями в умовах професійної підготовки шляхом формування у них системи знань, умінь і навичок, необхідних для розуміння природи дітей дошкільного віку та успішної реалізації сформованих компетентностей під час виконання професійної діяльності.

Професорка Лариса Сущенко під час свого виступу на тему «Педагогічна творчість, майстерність і професіоналізм у системі підготовки освітянських кадрів» зосередила увагу педагогів на таких важливих аспектах, як: побудова професійної діяльності на засадах самопізнання, саморозвитку й самореалізації через розширення власної свідомості; вияв професіоналізму крізь призму органічної єдності двох взаємопов’язаних підсистем – професіоналізму діяльності й професіоналізму особистості; структура професійної педагогічної діяльності в аспекті трьох складових компонент (професіоналізм знань, професіоналізм самовдосконалення, професіоналізм спілкування) та ін.

Змістовою та цікавою для присутніх стала лекція-дискусія доцентки Алли Курінної, яка сфокусувала увагу учасників на ідеях гуманізації та гуманітаризації в освіті; педагогічній техніці як компоненти педагогічної майстерності; комунікативному потенціалі як показника професійної майстерності вихователя закладу дошкільної освіти; обговоренні формули успішної людини, а також критеріях педагогічної майстерності сучасного вихователя.

Педагогічна майстерність і професіоналізм учених кафедри дошкільної та початкової освіти Запорізького національного університету дозволили доступно, змістовно і ґрунтовно розкрити означену проблему та аргументовано відповісти на численні запитання, які цікавили учасників зустрічі.

Також науковиці презентували педагогам освітні програми кафедри дошкільної та початкової освіти, особливості й переваги навчання на факультеті соціальної педагогіки та психології; програми підвищення кваліфікації та особливості реалізації договору про співпрацю кафедри й закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 244 «Біла лілея» Запорізької міської ради. На завершення заходу стейкхолдери подякували науково-педагогічним працівникам факультету соціальної педагогіки та психології за цікаву зустріч, живу дискусію та висловили побажання провести наступний захід такого формату в аудиторному режимі навчальної лабораторії кафедри дошкільної та початкової освіти.

Згідно із договором про співпрацю ЗНУ та закладом дошкільної освіти комбінованого типу № 244 «Біла лілея» Запорізької міської ради Запорізької області 29 березня на базі ЗДО доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Ганна Скірко організувала лекцію-дискусію на тему «Організація інклюзивного середовища у сучасному закладі дошкільної освіти».

Докладніше можна переглянути тут:

Іноземна мова дедалі наполегливіше входить у наше життя, інтегруючи українське суспільство зі світовим культурним простором. Навчання дошкільнят іноземної мови віднесено до варіативного компонента Державного стандарту дошкільної освіти. В нашому закладі понад 15 років впроваджується додаткова освітня діяльність, а саме гурток з англійської мови, який із задоволенням відвідують діти, починаючи з середнього віку. 

Основна мета, яку ми ставимо перед собою - це створення образу англійської мови та становлення мовоформуючого механізму. 

В групі №10 дошкільного закладу №244 «Біла лілея»  освітній процес проводиться 2 мовами: українською та англійською.

Студенти ЗНУ на практиці в дошкільному закладі №244 "Біла лілея"