Працюємо дистанційно

1 вересня розпочався новий навчальний рік.

ЗДО комбінованого типу №244 ЗМР продовжує працювати дистанційно.

Освітня діяльність з питань дошкільної освіти на період дії правового режиму воєнного стану та надзвичайної ситуації здійснюється з використанням сервісів та інструментів комунікацій в онлайн-режимі. В практиці дистанційної роботи  використовується синхронне і асинхронне навчання. 

У рамках блочно-тематичної організації освітнього процесу, у відповідності до орієнтовного розподілу занять на тиждень, проводяться  інтегровані заняття в спеціальних групах та групах загального розвитку.

Організація освітнього процесу

Орієнтовний розподіл занять  та організованої діяльності дітей на тиждень

Група раннього віку

День тижня

Зміст, вид заняття

Відповідальні

Понеділок

1. Ознайомлення з довкіллям, образотворча діяльність

Вихователь

Ігрова діяльність

Трудова діяльність

Вівторок

1.Сенсорний розвиток, конструювання

Вихователь

Ігрова діяльність

Трудова діяльність

Міні-заняття з народознавства (МЗН)

Середа

1. Розвиток мовлення, художня література, образотворча діяльність

Вихователь

Ігрова діяльність

Трудова діяльність

Четвер

1. Фізкультура

Вихователь

Ігрова діяльність

Трудова діяльність

Розваги

П’ятниця

1. Образотворча діяльність

Вихователь

Ігрова діяльність

Трудова діяльність

Міні-заняття з безпеки життєдіяльності (ОБЖД)

Групи загального розвитку 

(молодша, середня, старша)

 

День тижня

Зміст, вид заняття

Відповідальні

Понеділок

1. Ознайомлення із соціумом та власним Я/

ознайомлення із природним довкіллям, образотворча діяльність

Вихователь

2.Фізкультура

Ігрова діяльність

Трудова діяльність

Вівторок

1. Розвиток мовлення (звукова культура мовлення/підготовка до навчання грамоти)

Вихователь

Ігрова діяльність

Трудова діяльність

Міні-заняття з народознавства (МЗН – молодша, середня група)

Міні-заняття з національно-патріотичного виховання (МЗНПВ – старша група)

Середа

1. Логіко-математичний  розвиток, конструювання

Вихователь

Ігрова діяльність

Трудова діяльність

Ручна праця

Четвер

1. Розвиток  мовлення, художня література, образотворча діяльність

Вихователь

Ігрова діяльність

Трудова діяльність

Вечір розваг

П’ятниця

1. Образотворча діяльність, ручна праця

Вихователь

Ігрова діяльність

Трудова діяльність

Міні-заняття з безпеки життєдіяльності (ОБЖД)

Спеціальні групи для дітей з порушеннями мовлення

(середня, старша)  

День тижня

Зміст, вид заняття

Відповідальні

Понеділок

1. Ознайомлення із соціумом та власним Я/

ознайомлення із природним довкіллям, образотворча діяльність

Вихователі

Вчитель-логопед

2. Фізкультура

3. Індивідуальні заняття

Ігрова діяльність

Трудова діяльність

Вівторок

1. Логіко-математичний  розвиток, конструювання

Вихователі

Вчитель-логопед

2. Формування фонетико-фонематичної системи мовлення

3. Індивідуальні заняття

Ігрова діяльність

Трудова діяльність

Міні-заняття з народознавства (МЗН – молодша, середня група)

Міні-заняття з національно-патріотичного виховання (МЗНПВ – старша група)

Середа

1. Логіко-математичний  розвиток, конструювання

Вихователі

Вчитель-логопед

2. Формування лексико-граматичних засобів мовлення

3. Індивідуальні заняття

Ігрова діяльність

Трудова діяльність

Ручна праця

Четвер

1. Розвиток  мовлення, художня література, образотворча діяльність

Вихователі

Вчитель-логопед

2. Підготовка до навчання грамоти

3. Індивідуальні заняття

Ігрова діяльність

Трудова діяльність

Вечір розваг

П’ятниця

1. Образотворча діяльність, ручна праця

Вихователі

Вчитель-логопед

2. Формування зв’язного мовлення

3. Індивідуальні заняття 

Ігрова діяльність

Трудова діяльність

Міні-заняття з безпеки життєдіяльності (ОБЖД)

Організаційно-методичний супровід